SANNAH HELWAH

Assalamualaikum and a very good evening guys..

Alhamdulillah Piqa still bernyawa, mujur dengan ehsan Allah piqa dah sihat..
Tapi malangnya Allah sedang menguji best friend piqa ni yang still kat Bandung..
Which is she feels unwell right now..

Ceh macam piqa lah time kat Sarawak, demam..
Tak de lah nak kata perhhh ada chemistry bhaii..
Bonding perhhh...
Tak de keje aku.

Dahlah today is her birthday..
Nak letak gambar tapi malangnya dahulu di kusiss, gue bukannya nakal seperti teman teman gue sebelum berpindah ke tgb..
Ecececee kayaknya tadi gue cakap indon yaa...

Geli aku.. dah lah..
tah pape pulak, merapu gakk..

Okeylah, kita wish je..

Assalamualaikum Maisarah Binti Ibrahim yang lahir pada 27 Dis 1***
ataupun pada tarikh hijrahnya 20 ramadhan 1420
Saya nak ucapkan Allah selamatkan kamu,
Allah selamatkan kamu,
Allah selamatkan Maisarah BFF saya,
Allah selamatkan kamu..
Wuhuuu..
Allah, tengah hujan meh kita berdoa..

Image result for doa hujan

Ok, sambung balik..
Sannah helwah ya jamilah,
sannah helwah ya jamilah,
sannah helwah ya jamilah,
sannah helwah ya jamilah.

Image result for sannah helwah

Image result for sannah helwah

Ok, dalam bahasa korea..
Uishh tak delah ...
Piqa tak reti bahasa korea..
So, maaf yee...

Okaylahh...
Piqa ingatkan nak celebrate birthday dengan dia..
Dah rancanglah..
tapi plan piqa sendiri and dia tak tau and she might know after this sebab piqa bagi tau dalam blog..
Kalau ada rezeki lah..
tapi selalunya piqa yang masalah sebab tak de transportation..
So, susah lahh..
Yang ada hanyalah lrt tapi rumah dia kat saujana..
So, jauh gilaaaaaa....
Ntahlah kalau ada rezeki kita berjumpa ya Maisarah...

Ok, Bye and Assalamualaikum.

Comments

Popular posts from this blog

Giveaway bersama Sponsor by Mrs Pip

TGBian batch 34

Favourite Blogger